Nieuws

Welkom, Drempelcoach!

Een warm welkom voor Drempelcoach: nieuwe huurders Erwin en Annemiek Wils gaan van start! Vandaag hebben we de sleutels overhandigd. Wij wensen hen veel succes!KIX_1993

Jouw idee VerSilverd op een spandoek?

Stuur voor 25 november je idee in!

Het is bijna december. Een maand van nieuwjaarswensen, mooie momenten en tekeningen voor opa’s en oma’s. Hoe mooi zou het zijn als jouw wens, foto of tekening op een groot spandoek staat, op een prominente plek in Voorschoten?

Het grote spandoek aan de buitenmuur van het Silver Business Center aan het Deltaplein (hoek Schoolstraat / Wijngaardenlaan) verandert regelmatig van opdruk. In december wil Silver het spandoek van 3 bij 1,7 meter weer vervangen. Het bedrijf daagt iedereen in Voorschoten uit om met een idee hiervoor te komen.

Laat je van je creatiefste kant zien en ga direct aan de slag. Een mooie foto, een nieuwjaarswens, een boodschap voor Voorschoten of tekening, het mag allemaal! En iedereen mag meedoen, van heel jong tot heel oud.

Stuur je idee (concept, wens, foto of tekening) voor 25 november a.s. naar de redactie van de Voorschotense Krant, voorschotensekrant@gmail.com, bij onderwerp zet je: Spandoek Silver. De meest originele inzending komt in december op het spandoek en de foto van de winnaar staat in de Voorschotense Krant van december!

Bekijk de flyer.

Silver trotse sponsor van Voorschoten Jazz Culinair

Op zaterdag 14 en zondag 15 juni 2014 wordt de derde editie van Voorschoten Jazz Culinair gehouden op de idyllische Voorstraat. De Voorschotense horeca presenteert zich twee dagen lang en muziekliefhebbers kunnen genieten van binnen- en buitenlandse muziek. Silver Business Center is trotse sponsor van dit muzikale en culinaire evenement. Voor meer informatie over dit evenement ga je naar voorschotenjazzculinair.nl.

Voorschoten Jazz Culinair - logo

Burgemeester Jeroen Staatsen opent Silver Business Center

Foto-2-Opening-Silver-Business-Center-voor-het-kantoorpand-656x403
Flexibel werken en vergaderen in Voorschoten

Burgemeester Jeroen Staatsen van de gemeente Voorschoten opende donderdag 10 oktober officieel het Silver Business Center aan de Schoolstraat 174 in Voorschoten. Door middel van het ontkurken van een zilveren magnum fles champagne was de opening een feit. Silver Business Center biedt flexibele kantoor-, vergader- en eventruimte voor bedrijven en ZZP-ers die flexibel willen werken en vergaderen.

Burgemeester Staatsen was samen met wethouder Inge Adema-Nieuwenhuizen en wethouder Freddy Blommers namens de gemeente aanwezig. Het Silver Business Center-concept sluit uitstekend aan bij de kantoorvisie van de gemeente Voorschoten waarin is aangegeven dat een business center in het centrum past bij de groei van het aantal ZZP-ers en voorziet in de vraag naar kleinschalige kantoorruimte met ontmoetingsruimte voor een betaalbare prijs. Ook schept het mogelijkheden om ontvangst- en vergaderruimten te delen.

Huib Bannier eigenaar van het pand: “Ondernemen is in deze tijd vooral ook netwerken en samenwerken met flexibele partners”. Het doel van Silver is eenvoudig: huurders en gebruikers wordt het mogelijk gemaakt hun ambities te verzilveren door een zorgeloze werkomgeving te bieden, waarin het plezier van samenwerken en presteren centraal staat. In het gebouw heerst al de nodige bedrijvigheid met vaste huurders als Van Hulzen.Gummo.Kicks, TNET Services en Eigen Handje kindercoaching.

All-in huurprijzen
Het aanbod van Silver Business Center bestaat uit werkplekken in één centrale ruimte, kantoorunits vanaf 20 m2, vergaderruimtes van 4 tot 24 personen en een ‘Grand Café’ voor presentaties, recepties en andere feestelijke evenementen. Kantoorunits zijn te huur vanaf € 450 per maand, een flexibele werkplek vanaf € 175. De vergaderruimtes zijn per dagdeel of dag te huur vanaf € 140. Silver hanteert een eenvoudige tariefstructuur met een vast bedrag voor huur van een werkplek, kantoor- of vergaderruimte inclusief alle denkbare faciliteiten zoals een printer/kopieermachine, WiFi-netwerk, vaste telefonie, meubilair, audiovisuele middelen, kantoorartikelen, koffie, thee en frisdrank. Tegen meerkosten kan de huurder lunchen en eventueel gebruikmaken van secretariële ondersteuning.

 

  • Opening
  • Opening
  • Opening
  • Opening
  • Opening
  • Opening
  • Opening
  • Opening
  • Opening
  • Opening
  • Opening
  • Opening
  • Opening
  • Opening
  • Opening
  • Opening
  • Opening
  • Opening
  • Opening